niedziela, 13 września 2015

Zieleń to życie 2015

5 września wybrałam się na kolejną edycję teragów ZIELEŃ TO ŻYCIE. 


Na początku ujęcia kilku ciekawych stoisk:
Moją uwagę zwróciło kilka nowości szkółkarskich:


Cieszy mnie to, że wśród nowości pojawiło się tyle odmian niskich i karłowatych, których docelowa wysokość nie przykracza 1-2 m.

Poza tym, w oko wpadły mi jeszcze takie rośliny:

Przechadzając się między kolejnymi stanowiskami udało mi się wypatrzyć także kilka ciekawych zestawień roślinnych:
Na targach pojawiło się wiele ciekawych propozycji produktów/ usług:
Przed halą targową zorganizowano ogrody pokazowe, ale w innej formie niż dotychczas.
W tym roku zaprezentowano sześć aranżacji przedogródków, które były jednocześnie odpowiedzią na hasło konkursowe "Obudź emocje". W centralnej części znajdował się właściwy ogród pokazowy, z którego mozna było przechodzić do poszczególnych przedogródków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz