środa, 20 września 2017

Zieleń to Życie 2017

W dniach 31.08-2.09 w Warszawie odbyły się jubileuszowe 25. międzynarodowa wystawa Zieleń to Życie. Co można było zobaczyć w tym roku?
1) Ogród pokazowy, którego poszczególne części symbolizowały cztery żywioły
2) Nowe, ciekawe odmiany
3) Ciekawe stoiska
4) Modne w tym sezonie rośliny:
* Jeżówka Echinacea
Gaura Lindheimera
* Hortensje Hydrangea
5) Modne w tym sezonie połącznia roślinne i kolorystyczne
6) Ciekawe elementy wyposażenia
7) Dodatkowe imprezy, np. warsztat z tworzenia własnego ogrodu w słoiku


2 komentarze:

  1. W moim ogrodzie akurat zieleni i kwiatów nie brakuje, ale za to potrzebna jest mi kostka brukowa. Jeden fragment mojego ogrodu musi być właśnie w taki sposób zaaranżowany, aby bez żadnego problemu można było dojść do dalszej części ogrodu. Prawdopodobnie wybiorę kostkę brukową od https://kostbet.pl/ . Czytałem na ich temat wiele różnych opinii, no i przyznam, że to one głównie przekonały mnie do sprawdzenia oferty. Po sprawdzeniu tej oferty okazało się, że mają przepiękne wzory i oryginalne rozwiązania, jeśli chodzi o takie dość klasyczne rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie lubię przebywać bardziej na tarasie naszego domu niż w środku. Sami z mężem przygotowaliśmy ten kąt dla prywatności i relaksu. Piękna pergola, grill ogrodowy z https://polgrill.pl/kategoria-produktu/grille-ogrodowe/, na którym przygotowuję moje ulubione dania oraz śpiew ptaków. Tylko tego nam trzeba w wolne dni wiosną, latem oraz na początku jesieni. Ogród to mój azyl, ciągle go pielęgnuję i upiększam. Mam nadzieję, że niedługo odbędą się targi, z których będę mogła nauczyć się nowych aranżacji.

    OdpowiedzUsuń