środa, 29 czerwca 2016

Projekt balkonu z elementami różu

aranżacja balkonu
W dzisiejszym poście projekt balkonu o pow. 8,5 mkw w odcieniach różu :)


aranżacja balkonu
W miesiącach wiosenno-letnich dobrze urządzony balkon jest nieoceniony. Może być nie tylko strefą relaksu lecz także świetnym miejscem spożywania rodzinnych posiłków czy spotkań towarzyskich.
Projekt balkonu zakładał stworzenie przytulnej przestrzeni w odcieniach różu. 
aranżacja balkonu
W projekcie starałam się w pełni wykorzystać dostępną przestrzeń. Na ścianach pojawiły się panele wyposażone w wieszaki na doniczki. Dzięki temu właściciele zyskali dodatkowe miejsce do uprawy roślin (ziół, truskawek piennych i roślin ozdobnych).

Na balkonie swoje miejsce znalazły także papierowe lampiony, które ożywiają przestrzeń w dzień, a nocą są źródłem nastrojowego oświetlenia. 
aranżacja balkonu
W przytulnym kąciku dla gospodarzy nie mogło zabraknąć kolorowych tekstyliów - dywanika oraz poduszek. Całości dopełniają różowe doniczki zamontowane na poręczach.
aranżacja balkonu
Mam nadzieję, że te kilka ujęć będzie dla inspiracją dla Waszych aranżacji :)


5 komentarzy:

  1. Super wygląda ten balkon :) Co powiecie na ścianki aluminiowe na taras?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam to szczęście, że mam taras i cieszę się z tego, ponieważ bez żadnego problemu latem mogę korzystać sobie z grilla i ze spotkań ze znajomymi. To super sprawa, ale myślę już koniecznie nad jakimś nowym grillem. Długo szukałem i długo sprawdzałem, więc zdecydowałem się na to, aby skorzystać z pomocy znajomych i polecili mi stronę https://polgrill.pl/ . Mają tam chyba największy wybór, jeśli chodzi o różnego rodzaju grille. Bardzo fajnie, że jest tyle różnych ofert, bo można dopasować sobie coś bardzo fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy ogród i zabieramy się za robienie ogrodzenia. Chociaż do czasu, w którym będę wybierać swoje ogrodzenie jest jeszcze całkiem sporo czasu, ja już zaczęłam się za nim rozglądać i tym samym dowiedziałam się jak ciężki czeka mnie wybór. Na stronie https://kostbet.pl/ znalazłam kilka interesujących mnie ofert, a w dodatku można tutaj zaprojektować swoje ogrodzenie. Tutaj też znalazłam dobrą kostkę burkową w rozsądnej cenie. Na pewno to właśnie tutaj będę zaglądać gdy będę na etapie urządzania podwórka, bo znajdę tutaj wiele dobrych produktów i nie przepłacę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Balkon mamy dość spory bo ma aż 8m2. Daje nam to spore pole do popisu jeśli chodzi o aranżację balkonu. Rok temu zamówiliśmy balustradę szklaną balkonową z firmy https://salgat.pl/oferta/balustrady/szklane-balkonowe, a w tym roku dodałam nieco wyposażenie - ładne fotele wiszące i donice z tujami. Teraz nasz balkon to mała strefa relaksu. Lubię się tam wyciszyć po całym dniu w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie wiem, w jaki sposób zaaranżować przesrzeń na swoim balkonie, dlatego wiem, że muszę poszukać sobie wskazówek online. Na pewno nie można przejść obojętnie obok informacji na stronie http://jarmark24.pl/balkonowy-relaks-przygotuj-swoj-balkon-do-sezonu/ . Zwróćcie uwagę, że jest ich tutaj mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń