wtorek, 16 września 2014

Zieleń to życie 2014


 30 września odwiedziłam wystawę ZIELEŃ TO ŻYCIE w hali Expo XXI w Warszawie. 

PLUSY/ CO ZWRÓCIŁO MOJĄ UWAGĘ:

- ciekawe nowości szkółkarskie; moje typy to:
 - moją uwagę zwróciły także kilka innych gatunków:


- teraz kolej na trendy i tendencje kolorystyczne, jakie dało się zauważyć w barwnych kompozycjach stoisk:
- kolejny punkt to interesujące zestawienia kolorystyczno-fakturowe, które zwróciły moją uwagę. Brałam tutaj pod uwagę zarówno barwę, typ/strukturę ulistnienia oraz pokrój roślin. 

- nie brakowało także ciekawych stoisk:


- kolejna rzecz, która zwróciła moją uwagę to zdecydowanie więcej wyposażenia i designu ogrodowego (m. in. ogrody wertykalne - Pixel Garden, urządzenia zabawowe i nie tylko - NOVUM, zabawa z drewnem - enJoiner);

- dodatkowym plusem były pokazy florystyczne, warsztaty, prelekcje i konferencje.
Część była bezpłatna, na niektóre wstęp wiązał się z pewną opłatą. Warto wspomnieć o dobrze przygotowanym programie wystawy, który jasno informował, które wydarzenia kierowane są do producentów/ szkółkarzy/ architektów krajobrazu, a które mogą zainteresować większą grupę odbiorców, niekonicznie zawodowo związanych z branżą ogrodniczą.

Na zakończenie zdjęcia ogrodu pokazowego, który cieszył się ogromną popularnością wśród odwiedzających.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz